عمومی | دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

جذب نیرو از طریق دوره کاراموزی در زمینه امنیت سایبری در مرکز اپا



مرکز اگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد (اپا) دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، از طریق دوره کاراموزی در زمینه امنیت سایبری نیرو، جذب  می کند.

دکتر محمدمهدی فقیه رییس مر کز مرکز اگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد (اپا) دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان بااعلام این خبر افزود: کسانی که در برنامه نویسی مهارت دارند و علاقه­مند هستند به  هکر قانونمند تبدیل شوند می توانند در این فراخون شرکت کنند.

دکتر محمدمهدی فقیه خاطرنشان کرد: افرادی که  در هر یک از رشته­های تحلیل بد افزار، پاسخ به حادثه (Incident Response)، تست نفوذ، Exploit development امنیت سیستم­های صنعتی ICS و SCADA ، رمزنگاری و تحلیل رمزنگاری  (Cryptanalysis) و امنیت شبکه و شبکه­های بیسیم برای هر یک از سیستم عامل­های Windows، Linux و Android مهارتی داشته و جویای کار در این زمینه­ها هستند نیز می توانند در مرکز اپا دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناروی پیشرفته کرمان به صورت کاراموز و پس از موفقیت در ازمون و مصاحبه فعالیت کنند.

دکترفقیه با بیان اینکه معیار مرکزاپا برای انتخاب کاراموز، ازمون کتبی و مصاحبه است افزود: متقاضیان می­توانند برای ثبت نام، رزومه و شماره تماس خود را به ادرس APA@kgut.ac.ir ارسال نمایند.

وی یادارو شد: اطلاعات مربوط به نحوه و زمان برگزاری ازمون و مصاحبه نیز از طریق ایمیل به متقاضیان اعلام می­شود.

به گفته دکتر فقیه پس از طی دوره کاراموزی، افرادی از میان کاراموزان موفق برای همکاری در این مرکز انتخاب می گردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناروی پیشرفته کرمان، این دوره کاراموزی شامل واحدهای کاراموزی دانشجویان نمی شود به این معنا که دانشجویان نمی توانند برای گذراندن دوره کاراموزی واحدهای درسی خود در این فراخوان شرکت کنند.

مرکز اپا دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناروی پیشرفته با ماموریت اصلی افزایش سطح امنیت فضای سایبری در سطح استان کرمان به تحقیق و پژوهش در زمینه ارائه راهکارهای امنیتی جدید و توسعه نرم افزارها و سخت افزارهای موجود جهت مقابله با تهدیدات امنیتی رایانه ای و سایبری می پردازد.