عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

معاون بهداشتی دانشگاه ؛بهورزان سرمایه های ارزشمند نظام سلامت هستند که با تلاش و فعالیت شبانه روزی خود نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشگیری از بیماری ها و صیانت از سلامت مردم دارند.

بهورزان سرمایه های ارزشمند نظام سلامت هستند که با تلاش و فعالیت شبانه روزی خود نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشگیری از بیماری ها و صیانت از سلامت مردم دارند.

خدمات بهورزان جامع ترین خدمات سلامتی برای ابعاد مختلف نیازهای هم میهنان عزیزمان در جهت پیشگیری از بیماریها و حفظ سلامت و ارتقا شاخص های بهداشتی است

در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با  ۶۴ خانه بهداشت و قریب به ۱۱۰ همکار بهورز در مناطق روستایی و بعضاً دور دست  و صعب العبور ،  تنوعی از خدمات بهداشتی رایگان و خالصانه را  در دسترس احاد مردم عزیز در حوزه مراقبت مادران باردار، مراقبت از کودکان، پیشگیری از بیماری ها، بهداشت محیط و...  قرار میدهد .

شرایط سخت شیوع بیماری کرونا عملکرد بهورزان را سخت تر و چند برابر نموده است که این خود نشان دهنده صبوری و دلسوزی این عزیزان در خدمت به مردم روستا و عشایر حتی در شرایط بحران است .

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه این روز به یکایک بهورزان عزیز، از تلاش ها و مجاهدت های بهورزان گرامی به ویژه در شرایط سخت و دشوار شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزون را برای بهورزان صبور، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.                                                                                                                                             دکتر صید آبادی -معاون بهداشتی دانشگاه