عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دیدار رییس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعضای هیئت علمی دانشگاه


دکتر قباد محمدی رییس دانشگاه در نشست پرسش و پاسخ با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته به خاطر این شهدای والامقام که الگوهای دولتمداری و دولت داری در کشور شناخته شده اند ، هفته دولت نام گذاری شده است و بسیار پسندیده است که در همه جلساتی که در دانشگاه برگزار می شود یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی بداریم که جان خود را نثار سلامت مردم کشور کردندو عالمانه این مسیر را انتخاب کردند و از خود و خانواده خود گذشتند تا سلامت مردم را تضمین کنند و موجب سرافرازی همه ی ما شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: این جلسه با هدف بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه در حوزه های مختلف و پیگیری و رسیدگی به این مسائل برگزار شده است.

دکتر محمدی گفت: خیلی از مسائل و مشکلات در دانشگاه ، ممکن است از دید هیات رییسه دانشگاه پنهان مانده باشد اما از دید اعضای هیات علمی دانشگاه پنهان نیست و به طور قطع بهترین ایده ها برای اداره دانشگاه و رفع مشکلاتی که در حوزه سلامت وجود دارد می تواند توسط اعضای هیات علمی ارائه گردد.

همچنین حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این نشست به مناسبت روز پزشک و داروساز و برای بیان ایده ها و نظرات و دیدگاه های پزشکان ، داروسازان و اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد گفت: پزشکان و اعضای هیات علمی دانشگاه از اقشار زحمتکش جامعه هستند و زحمات و تلاش این عزیزان در راستای حفظ سلامت و ارتقا بهداشت جامعه بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: بیان نظرات و ایده های این عزیزان در حوزه های مختلف در این جلسه می تواند دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را در مسیر پیشرفت و ارتقا حوزه سلامت کمک کند.

گفتنی است در این جلسه اعضای هیات علمی دانشگاه به بیان دیدگاه ها و مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف بهداشتی ، پزشکی و آموزشی پرداختند .