عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه: همایش ره‌آورد خدمت به مناسبت هفته دولت در گناوه برگزار شد/گزارش تصویری

دکتر عصمت حیدری در مصاحبه با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: خدماتی که در بهداشت و درمان انجام می‌گیرید شامل خدمات بنیادی است که اثرات آن در آینده این شهرستان قطعاً دیده خواهد شد.
وی اشاره کرد: هفته دولت فرصتی در اختیار ما قرار داده است تا گوشه‌ای از این فعالیت‌های شبانه‌روزی را به اطلاع مردم برسانیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان داشت: از شهریور گذشته تا پایان مرداد سال جاری ۸ هزار و ۶۵۴ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، ۱۳ هزار و ۷۸ مورد کلر سنجی از شبکه عمومی توزیع آب آشامیدنی (شهر و روستا) توسط کارشناسان بهداشت محیط این شبکه انجام شده است.
وی عنوان داشت: در یک سال گذشته ۵۰ هزار و ۴۹۷ خدمت توسط پزشک خانواده روستایی، ۲۶ هزار و ۷۹۴ خدمت توسط پزشکان در مراکز شهری، ۲۲ هزار و ۴۵۱ خدمت توسط کارشناسان تغذیه و روان و ۸۸۱ هزار و ۴۹۶ خدمت توسط مراقبین سلامت شهری و بهورزان به مردم ارائه‌شده است.
دکتر حیدری اضافه کرد: تعداد ۱۰ هزار و ۳۱۵ معاینه جهت ملوانان در پایگاه مراقب مرزی گناوه و ریگ و تعداد ۴ هزار و ۵۲۰ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ از شهریور گذشته تا پایان مرداد ۱۴۰۱ انجام شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: در راستای مقابله با بیماری کرونا تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۵۵ دوز واکسن کرونا در یک سال گذشته توسط این شبکه به مردم تزریق شده است.
وی در خصوص خدمات آزمایشگاهی و دندان‌پزشکی گفت: تعداد ۱۲۵ هزار و ۸۵۹ آزمایش برای ۲۲ هزار و ۳۴۴ مراجعه‌کننده تنها در آزمایشگاه مرکزی و ۲ هزار و ۴۴۶ خدمت دندان‌پزشکی در کلینیک دندان به شهروندان ارائه‌شده است.
دکتر عصمت حیدری در خصوص فعالیت‌های عمرانی یک سال گذشته بیان داشت: تکمیل و تجهیز خانه‌های بهداشت عباسی و پوزگاه، افتتاح و بهره‌برداری از اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای بندر ریگ، افتتاح پانسیون پزشک مال خلیفه، آغاز عملیات اجرائی اورژانس ۱۱۵ شهری، شروع عملیات اجرائی خانه بهداشت سربست، پایگاه بهداشتی در شهر گناوه، پانسیون‌های مرکز چهار روستایی و محمدی از جمله فعالیت‌های این شبکه بوده است.
دکتر حیدری افزود: از پروژه‌های در حال تکمیل این شبکه می‌توان به ساخت آزمایشگاه مرکزی و خانه بهداشت مال محمود اشاره کرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه با اشاره به یکم شهریور روز پزشک عنوان داشت: در همایش ره‌آورد خدمت به مناسبت روز پزشک از پزشکان و دندان‌پزشکان تقدیر شد.
وی افزود: با توجه به در پیش رو بودن روز بهورز مصادف با ۱۲ شهریور است، از بهورزان تلاشگر شهرستان تقدیر به عمل آمد.
همایش ره‌آورد خدمت با حضور فرماندار، امام‌جمعه شهر گناوه و جمعی از مسئولین شهرستانی در هفته دولت در شهرستان گناوه برگزار شد.

انتهای پیام/ ک.آ ۳۰۸۰