عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: بیشترین سهمیه آزمون استخدامی اورژانس ۱۱۵ بوشهر به عسلویه اختصاص پیدا می‌کند

دکتر سید حسین موسوی در نخستین نشست هیات رئیسه شهرستانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در عسلویه گفت: یکی از نیازهای ضروری اورژانس ۱۱۵ در جنوب استان تامین نیروی انسانی است.


دکتر موسوی افزود: به دلیل تعدد ماموریت‌ها و عملیات اعزام مصدوم و بیمار، ناوگان اورژانس ۱۱۵ در شهرستان عسلویه در معرض استهلاک زیادی قرار دارد.


وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای بهبود عملکرد اورژانس به کار خواهیم بست و این انتظار را نیز داریم که حوزه صنعت نیز در این راه در کنار ما باشد.


دکتر موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار چهار پایگاه اورژانس در منطقه، مشارکت با صنعت در قالب تفاهم‌نامه موجب ارائه خدمات مطلوب‌تری در این حوزه خواهد شد.


نخستین سفر استانی و نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور سرپرست و معاونین دانشگاه و به‌منظور تحقق شعار گسترش خدمات عادلانه حوزه سلامت با کار جهادی و حضور در میدان و میان مردم برای رفع مشکلات با حضور فرماندار، امام‌جمعه، رئیس شورای راهبردی پتروشیمی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان عسلویه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.



انتهای پیام/ م.پ-۱۰۲۵٫