عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان قزوین و آموزشکده فنی و حرفه ای شهید بابایی برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان قزوین و آموزشکده فنی و حرفه ای شهید بابایی روز دوشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم که با حضور مهندس شبستانی مدیرکل نظارت و ارزیابی و مشاور رئیس دانشگاه برگزار شد، از خدمات و تلاش های دکتر حسنلو رئیس پیشین دانشگاه قدردانی و حکم ریاست آقای دکتر میرزایی به ایشان تسلیم شد.

در ابتدای جلسه مهندس شبستانی اظهار داشت: رئیس دانشگاه فرزند انقلاب، رهرو رهبری است و دارای تفکر جهادی و حمایت از سیاست های وی برای هرکسی که دغدغه رشد دانشگاه را دارد لازم است و اینکه دیگر زمان سخن گفتن، برای تزئین به پایان رسیده و وقت عمل کردن است و ما به عنوان کارگزاران و خادمین مردم باید عمل کنیم و تغییر مدیران برای اجرای سیاست ها و اهداف نظام و دولت جمهوری اسلامی است.

ایشان همچنین عنوان کرد: فکر کردن و پژوهش وظیفه ماست و ما وظیفه آگاهی بخشی به مجموعه خود را داریم و در دانشگاه نیز چنین است که ما وظیفه معرفی ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای را به استان و مردم این استان داریم.

ایشان اظهار داشت: برای انتخاب رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان قزوین، در سازمان مرکزی بعد از بررسی ها و مشورت های متفاوت از حوزه ها و مسئولین و مدیران استانی به آقای دکتر میزانی رسیدیم و ایشان با داشتن سه ویژگی مهم در این پست منصوب شدند؛ اولا که ایشان از جنس دانشگاه و دانشگاه شناس هستند، دوماً انگیزه لازم برای خدمت و تعمیق مسائل آموزشی، فرهنگی و ارتقاء کیفیت در دانشگاه فنی وحرفه ای را دارند و در نهایت مقبولیت ایشان در سطح استان پذیرفته شده است.

در پایان مهندس شبتانی خاطر نشان شد: بنابر گفته حضرت علی (ع) ما باید مراقب باشیم مشمول مغبون شدن نشویم و امروز و فردایمان متفاوت باشد و فردایمان بهتر و بروزتر و در جهت رسیدن به اهداف دانشگاه فنی و حرفه ای باشد .