عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

زحمتکشان اورژانس بوشهر که در دمای ۵۰ درجه تابستان در حال خدمت‌رسانی هستند، تقدیر شدند

دکتر سید حسین موسوی گفت: بازدیدهای میدانی و سرزده را برای بررسی مسائل و مشکلات زحمتکشان اورژانس بوشهر که در دمای ۵۰ درجه تابستان در حال خدمت‌رسانی هستند در دستور کار قرار داده‌ایم.
وی تصریح کرد: در این دیدار ضمن بررسی مشکلات موجود، راهنمایی‌های لازم در جهت بهبود روند خدمات درمانی و توجه به زمان طلایی در رسیدن بر بالین بیماران بررسی می‌شود
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ارتقاء علمی پرسنل جهت ارائه خدمت بهتر به مردم تاکید و اضافه کرد: باید تمام توان خود را در جهت نجات جان مردم بکار بگیریم، در همین راستا انتظار می‌رود نسبت به گذشته با جدیت بیشتری به کار خود ادامه دهیم.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر با همراهی مسئول اتاق بحران دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئول پایگاه‌های شهرستان بوشهر در بازدیدهای میدانی از پایگاه‌های شهرستان بوشهر، به دیدار پرسنل رفت و روند خدمت رسانی اورژانس را از نزدیک بررسی کرد.
در حاشیه این بازدید سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی از همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان که دچار کسالت بودند و چندی است در بیمارستان بستری هستند، عیادت و از خداوند متعال شفاعت کامل برای این عزیز طلب کرد.

انتهای پیام/زن ۵۰۰۰۰