کسب اولین مدال دانشگاه فنی و حرفهای در المپیاد همگانی وزارت علوم
دانشجوی دانشگاه فنی و حرفهای دخترانه شاهرود در المپیاد همگانی وزارت علوم مدال برنز مسابقات فریزبی را از آنِ خود کرد.
به گزارش ادارهکل روابط عمومی دانشگاه، مهدیه فولادی چلیکی، دانشجوی دانشگاه فنی و حرفهای (دخترانه شاهرود) مدال برنز مسابقات فریزبی المپیاد همگانی وزارت علوم را کسب کرد .
گفتنی است رشته فریزبی یکی از ورزشهای مفرح کمتر شناخته شده است. انجام این رشته ورزشی باعث تقویت سیستم هوازی و غیر هوازی ورزشکار شده و باعث بالا رفتن آمادگی جسمانی میشود.