عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بازدید ارزیابان اعتباربخشی آموزشی وزارت بهداشت از بیمارستان مهدیه



تیم ارزیاب اعتباربخشی آموزشی وزارت بهداشت ضمن حضور در بیمارستان مهدیه، برنامه‌های آموزشی این مرکز را مورد ارزیابی قرار دادند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مهدیه، در ابتدای این بازدید نشستی با حضور تیم ارزیاب،دکتر شهرزاد زاده مدرس رییس بیمارستان، معاون آموزشی و پژوهشی و روسای بخش‌های زنان و نوزادان مرکز و اعضای کمیته اعتباربخشی آموزشی برگزار شد.

در ابتدای نشست مذکور دکتر شهرزاد زاده مدرس رییس بیمارستان ضمن بیان سخنانی به تبیین نقاط قوت آموزشی مرکز پرداخت و گزارشی درخصوص فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بیمارستان در سال گذشته ارایه کرد.

سپس اعضای تیم ارزیاب به بیان توضیحاتی درخصوص اهداف بازرسی و شیوه انجام آن پرداختند.

بنا به این گزارش مستندات مربوط به اعتباربخشی آموزشی بیمارستان مهدیه در ماه‌های گذشته توسط ارزیابان دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفته بود و براساس نتایج  این ارزیابی،  مرکز مهدیه امتیاز کامل را از بررسی مستندات دریافت کرد.

در ادامه نشست مذکور تعدادی از اعضای هیئت علمی بیمارستان به بیان نظرات و چالش‌های آموزشی مرکز پرداختند و راهکارهای پیشنهادی خود در  این خصوص را مطرح کردند.

سپس بازرسان تیم ارزیابی با تعدادی از دستیاران گروه‌های آموزشی زنان، نوزادان و رادیولوژی به گفت‌وگو پرداخته و از نزدیک در جریان نظرات، دغدغه‌ها و  چالش‌های آموزشی قرار گرفتند.

در خاتمه تیم ارزیاب از  بخش‌های مختلف نظیر زنان و زایمان، جراحی، بلوک زایمان، پریناتولوژی، اتاق عمل بلوک زایمان، NICU و رادیولوژی، درمانگاه ها، اورژانس زنان، پاویون‌ها، کتابخانه و واحد آموزش بازدید کردند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع