کسب رتبه دوم معاونت بهداشتی دانشگاه، در عملکرد به رسیدگی شکایات مردمی سامانه ۱۹۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
دکتر مجید ارجمند معاون بهداشتی دانشگاه اظهار داشت: سرعت عمل، رسیدگی بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای در پاسخگویی به شکایات، پیگیری شکایات و رضایت ارباب رجوع از معیار های سنجش عملکرد دانشگاه ها به شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ بوده است.
وی با اشاره به کسب رتبه دوم معاونت بهداشتی دانشگاه در رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ بیان کرد: کسب این رتبه مرهون فعالیت ها و اقدامات ارزنده و شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه بوده است.
دکتر ارجمند، از کلیه بازرسین و همکاران درگیر در برنامه و رسیدگی به شکایات مردمی تقدیر و تشکر نمود.