عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛ کمک بیش از ۴ میلیاردی خیرین در پنج ماه اول امسال

دکتر عیسی صفوی گفت: در این مدت حوزه ریاست و مدیریت دانشگاه با ارتباط حسنه با خیرین استان موفق به اخذ تفاهم‌نامه‌های متعدد با خیرین سلامت شده است.
وی تصریح کرد: مهم‌ترین موارد عملیاتی شده ذیل این مبلغ ۴ میلیارد می‌توان به اهدا زمین در دیر جهت خانه بهداشت حاجی‌آباد، اهدا زمین در روستای سربست شهرستان گناوه جهت خانه بهداشت، اهدا زمین جهت خانه بهداشت روستای کنارترشان شهرستان دیر، خرید تجهیزات آزمایشگاهی شهرستان عسلویه، تجهیزات رخت‌شوی‌خانه بیمارستان گناوه، اهدای ۳۲۰ متر زمین در شهرستان جم و سایر موارد اشاره کرد.
دکتر صفوی ادامه داد: در این مدت ۱۲ پروژه دیگر در حال عقد تفاهم‌نامه است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به احداث آزمایشگاه مرکزی برازجان، زایشگاه تنگ ارم، اورژانس قلعه سفید در شهرستان دشتستان و همچنین احداث اورژانس ۱۱۵ شهری گناوه، ۱۰۰۰ متر زمین خانه بهداشت در شهرستان گناوه، احداث خانه بهداشت سرمک در شهرستان دشتی، احداث خانه مشارکتی بهداشت، اهدا ۲۸۰ متر زمین در شهرستان تنگستان و احداث خانه بهداشت حاجی‌آباد شهرستان جمع اشاره کرد.
رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: حوزه ریاست و مدیریت دانشگاه با تعامل سازنده با خیرین استان به‌گونه‌ای عمل کرده است که مقام وزارت به پنج نفر از خیرین استان لوح تقدیر اهدا کرده است.
دکتر صفوی افزود: فرایند ورود خیر حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی به‌گونه‌ای است که ریاست دانشگاه و خیر امضاء تفاهم‌نامه نهایی را انجام می‌دهند و این بدین معناست که سیاست دانشگاه در ارتباط با خیرین در سطح عالی مدیریت صورت می‌گیرد.
انتهای پیام /