عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: افزایش بیماران بستری کرونا به ۸۶ نفر/ بیماران بخش‌ مراقبت‌های ویژه در آستانه دورقمی شدن

دکتر حسن ملکی‌زاده به خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: در شبانه‌روز گذشته ۴۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.


وی با اعلام افزایش موارد بستری در بخش‌‌های ICU افزود: در حال حاضر ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر نیز گفت: خوشبختانه در روز سوم مردادماه مورد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.


وی ادامه داد: در استان بوشهر از آغاز شیوع کرونا تاکنون، متاسفانه ۲۱۷۲ هم استانی جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ازدست‌داده‌اند.


دکتر ملکی‌زاده ادامه داد: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۵۹۱۲ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.



انتهای پیام/ - - - -