عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار جم تاکید کرد؛ لزوم تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای کارکنان ادارات

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان جم، سید محمد احمد پور در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون شهر جم اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون عمومی نقش به سزایی در کنترل بیماری کرونا در سطح کشور داشت.
احمد پور با تاکید بر اهمیت نقش واکسیناسیون در کاهش آمار فوتی‌ها و بستری‌ها افزود: با توجه به شیوع مجدد ویروس کووید ۱۹ و تاکید وزارت بهداشت بر تزریق دوز یادآور واکسن کرونا، لازم است مردم و به‌خصوص کارکنان دستگاه‌های اجرایی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند. وی افزود: مدیران ادارات و نهادها برای تزریق دوز یادآور کارمندان، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.
رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان جم تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن بازگشت حجاج و شروع مراسمات مذهبی و ایام محرم، نیاز است شهروندان علاوه بر استفاده از ماسک، سایر پروتکل‌های وزارت بهداشت را رعایت کنند تا ضمن بهره‌مندی از فضیلت این روزها، سلامتی خود و دیگران را نیز حفظ کنند.
احمد پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت کشور افزود: تلاشگران عرصه سلامت در بخش‌های درمان و بهداشت دین خود را به مردم ادا کردند و لازم است که ما نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون، مانع شیوع کرونا شویم تا به‌نوعی از زحمات این عزیزان قدردانی کرده باشیم.–
گفتنی است فرماندار جم در این بازدید، دوز چهارم واکسن کرونای خود را نیز تزریق کرد.
انتهای پیام/ م.م ۳۰۲۰