عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

توسط معاون درمان به‌همراه تیم مدیریتی به صورت سرزده انجام شد؛ بازدید از اورژانس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر در راستای بررسی وضعیت استقرار تیم احیا / گزارش تصویری

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بامداد ۲۳ تیرماه به اورژانس بیمارستان شهدای خلیج فارس جهت بررسی وضعیت استقرار تیم احیا مراجعه کردیم که تمامی فرایندها بررسی شده و نحوه برخورد با بیمار بدحال که با مسمومیت دارویی و ایست قلبی تنفسی به بیمارستان انتقال داده شده بود مورد پایش قرار گرفت.
دکتر احمد یزدان‌پناه بیان داشت: ساعت ۱۲:۲۲ بامداد پنجشنبه ۲۳ تیرماه بیمار وارد اورژانس شده و تمام فرآیندهای CPR از ابتدای ورود بیمار تا انتها مورد پایش قرار گرفت.
وی ضمن تاکید بر تداوم بازدیدهای سرزده افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در جهت بهبود فرآیندها و ارائه مطلوب‌ترین خدمت به هم استانی‌های عزیز گام برداریم.
در ادامه دکتر یزدان پناه از بخش اورژانس بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز بازدید کرده و در جریان روند درمان بیماران بستری این بخش قرار گرفت.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: از زحمات مجموعه درمان استان اعم از کادر اورژانس ۱۱۵، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان که به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات باکیفیت به هم استانی های عزیز هستند تقدیر می‌کنیم.
در این بازدید رییس اورژانس ۱۱۵ استان و کارشناسان معاونت درمان نیز حضور داشتند.