عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

از مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی و ایستگاه تحقیقاتی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی قم بازدید نمود

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی ،جناب دکتر خیام نکویی از زیرساختهای تحقیقاتی ایستگاه تحقیقاتی به شرح ذیل بازدید  نمود :
بازدید از باغ
۵ هکتاری باغ پسته مادری ،جهت تولید پیوندک پسته / بازدید از ۱.۲ هکتار ارقام برتر انگور / بازدید از پروژه های طرح های درآمد زدایی در حال اجرا در بخش کشاورزی / بازدید از سایت گلخانه پرورش گلهای زینتی و ماهیان گرمایی و شادابی.
در این بازدید ها که به معرفی پتانسیل کشاورزی استان  پرداخته شد ، دکتر خیام نکویی پیرامون شناسایی ظرفیت ها و نقاط قوت رهنمودهایی را مطرح نمودند.

بازدید آقای دکتر خیام نکویی از ساختمان واحدهای فن اور کشاورزی استان بازدید نمودند.
در این بازدید که آقای مهندس احمدی صومعه معاون محترم توسعه مدیریت و  منابع سازمان نیز ایشان را همراهی میکرد ،معاون محترم وزیر با ظرفیتهای شرکت های فن اور و چالش ها و مسائل و مشکلات آنها از نزدیک آشنا شدند .
حضور
۱۲ شرکت فن آور در مرکز رشد ،و وجود فارغ التحصیلان کشاورزی در رشته های مختلف ظرفیت قابل ملاحظه ای را جهت رشد کشاورزی دانش بنیان و توسعه فن آوری نوین در عرضه کشاورزی استان فراهم آورده است.و برنامه ریزی جهت ایجاد دهکده فن آوری و نوآوری کشاورزی استان در این بازدید مورد تاکید جناب آقای دکتر خیام نکویی قرار گرفت