اموزش بهداشت دهان و دندان به ۴۰۰۰ دانش اموز در منطقه پیشوای ورامین
به مناسبت هفته سلامت و روز دندانپزشکی؛ اساتید و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی بهداشت دهان و دندان را به ۴۰۰۰ دانش اموز ابتدایی پیشوای ورامین اموزش دادند.
در این طرح که در راستای طرح تحول سلامت دهان و دندان و خدمت رسانی به مناطق محروم اجرا شد، تیم دانشکده دندانپزشکی دانشگاه متشکل از اساتید و دانشجویان PhD بخش سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی و دانشجویان دندانپزشکی عمومی ترم ۱۱، فعالانه به ارایه خدمات پرداختند.
این تیم از ۲۲-۱۸ فروردین ماه ضمن اموزش بهداشت دهان و دندان به ۴۰۰۰ نفر از دانش اموزان مقطع ابتدایی منطقه پیشوای ورامین خدماتی نظیر وارنیش فلوراید و معاینه را نیز به دانش اموزان ارایه دادند.
همچنین تیم مذکور روز ۲۲ فروردین ماه در مرکز خدمات جامع سلامت مهاجری پیشوای ورامین حضور یافته و ضمن معاینه مادران باردار، کودکان زیر ۶ سال و مادرانشان به اموزش بهداشت و ارایه خدمات پیشگیرانه برای انها پرداختند و محصولات بهداشت دهان و دندان نیز به مراجعان اهدا شد.