عمومی | دانشگاه شهرکرد

انتصاب رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد


انتصاب رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد
۱۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۲۴ کد: ۴۸۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۴





به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد،  روز سه شنبه ۱۴ تیر۱۴۰۱ ، دکتر یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد،  در حکمی دکتر محمد ربیعی عضو هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی را به عنوان " رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی " منصوب کرد .

در این حکم دکتر یاسر پیرعلی خطاب به دکتر محمد ربیعی آورده است:

با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ و با حفظ وظایف آموزشی به سمت «سرپرست دانشکده ادبیات و علوم انسانی» منصوب می‌شوید . تلاش در جهت اعتلای شعائر اسلامی، ضرورت حرکت دانشکده به سمت اسلامی شدن علوم انسانی، برنامه‌ریزی برای تقویت وگسترش کارکردهای هویتی و فرهنگی به موازات فعالیتهای آموزشی، تعامل سازنده با اعضای محترم هیات علمی، کارکنان و دانشجویان، گسترش روابط صمیمانه و قانونمند با سایر واحدهای دانشگاه،  حضور فعال و نظارت مستمر بر فعالیتهای دانشکده ، ارائه پیشنهادها و راهکارهای کارشناسی برای امور جاری دانشکده از جمله مواردی است که رعایت آنها ضامن موفقیت در حرکت به سوی تحقق دانشگاه تراز انقلاب و تمدن نوین اسلامی - ایرانی  با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود . ا مید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی و اهتمام به عهد نامه مدیران دولت مردمی در بهره برداری از همه ی ظرفیت ها و لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) موفق و موید باشید.

گفتنی است، دکتر یاسر پیرعلی طی نامه جداگانه ای ازخدمات صادقانه،  بی‌شائبه و اخلاق مدارانه دکترابراهیم  بنی طالبی در زمان تصدی «ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی» تقدیر و تشکر کرد.