عمومی | دانشگاه تهران

۷ استاد و دانشجوی دانشگاه تهران در جمع اساتید و دانشجویان نمونه کشوری درخشیدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در این مراسم که با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از دانشگاهیان، استادان و دانشجویان برگزار شد، از ۳۶ عضو هیئت علمی و ۱۸ دانشجوی نمونه کشوری در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل شد.

دکتر محمود کمره‌ای استاد مهندسی برق - مخابرات، دکتر کرامت‌اله زیاری استاد جغرافیای شهری، دکتر محمدرضا بی‌همتا استاد ژنتیک و اصلاح نباتات و دکتر محمد مهدی دهقان استاد رشته جراحی دامپزشکی، چهار استاد دانشگاه تهران هستند که همزمان با بیست و نهمین دوره معرفی و تجلیل از اساتید نمونه کشوری معرفی و تقدیر شدند.

در بین ۱۸ دانشجوی نمونه کشوری که امروز دوشنبه با حضور رئیس‌جمهوری معرفی و تقدیر شدند، سه دانشجوی دانشگاه تهران حضور داشتند.

محمدامین وزیری راد دانشجوی دکتری تخصصی ناپیوسته مهندسی سیستم‌های انرژی در گروه تخصصی فنی و مهندسی، ملیکا حاجی محمدی دانشجوی دکتری پیوسته تکنولوژی در گروه تخصصی علوم پایه و کیانوش هوشمندی دانشجوی دکتری تخصصی ناپیوسته رشته اپیدمیولوژی در گروه تخصصی کشاورزی و دامپزشکی، سه دانشجوی دانشگاه تهران هستند که در این دوره از معرفی دانشجویان نمونه کشوری درخشیدند.