عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

دکتر شیبانی :داشتن مهارت، اعتقاد و مسئولیت‌پذیری از ملزومات کار فرهنگی در دانشگاه است

به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ،در ابتدای این جلسه دکتر حسین شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن خیرمقدم به حاضران و تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای شورای فرهنگی دانشگاه؛ به جایگاه ویژه و اهمیت مقوله فرهنگ در جامعه اشاره نمود و تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه فرهنگی را یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه عنوان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیان داشت : در واقع فرهنگ حلقه وصل و مکمل آموزش و پژوهش است.ما از طریق آموزش و پژوهش می‌توانیم بسیاری از مباحث اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی را مانند: درستی، صداقت، تلاش  را به جامعه  منتقل کرده و بیاموزیم. لذا فرهنگ جزو لاینفک و جدایی ناپذیر از آموزش و پژوهش است.

وی با تاکید به نقش پررنگ اساتید در حوزه فرهنگ، گفت: با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که نقش اساتید در تاثیرگذاری بر تثبیت ارزش های فرهنگی و اجتماعی بسیار زیاد می باشد .

حجت الاسلام والمسلمین باغشنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  افزود: مشارکت حداکثری با اجرای برنامه‌های فرهنگی در زمینه ترویج و تشویق به رعایت پوشش حرفه‌ای در دانشگاه بیشتر تحقق خواهد یافت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تاکید کرد:دانشگاه بر ایجاد هماهنگی لازم برای اجرای برنامه‌هایی در راستای تبیین پوشش حرفه‌ای و رفتارهای محیط علمی و آموزشی در تمامی واحد های تحت پوشش این دانشگاه ارائه و پیگیری های لازم توسط اعضای این شورا صورت پذیرد

در ادامه دستور کار جلسه قرائت و اعضا پیرامون موارد مطروحه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است این جلسه روز شنبه ۱۱ تیرماه به ریاست دکتر شیبانی رییس دانشگاه و  با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا باغشنی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، دکتر آقایان معاون دانشجویی و فرهنگی و اعضای کمیته برگزار گردید .