عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

توسط خیر حوزه سلامت؛ دستگاه Ups آزمایشگاه توسط خیر حوزه سلامت به بیمارستان کنگان اهداء شد

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در این خصوص گفت: در ابتدا و به نوبه خود برای مرحوم هاشم امان کریمی، از خداوند متعال طلب آمرزش و رحمت واسعه دارم.
دکتر سیده انسیه سجادی زاده افزود: باید از دیدگاه بسیار وسیع و بلند این خانواده قدردانی کرد که برای باقیات الصالحات خود و آن مرحوم تصمیم به انجام یک کار در بیمارستان (حوزه درمان) گرفتند.
وی عنوان کرد: بیمارستان، جایی است که انسان از بدو تولد تا زمان فوت، ممکن است هر لحظه به آن نیاز پیدا کند و این موضوع، به‌وضوح اهمیت حوزه درمان را نشان می‌دهد.
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: ما از خانواده مرحوم امان کریمی تشکر می‌کنیم که به بیمارستان کنگان عنایت داشته‌اند و برای این عزیزان آرزوی صحت، سلامتی و شادکامی داریم. امیدواریم این نوع کارها به شکل یک فرهنگ، فراگیر و عمومی شود.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، در یک اقدام خیرخواهانه، خانواده مرحوم هاشم امان کریمی در راستای یک کار نیک و باقیات الصالحات برای آن مرحوم، دستگاه Ups به ارزش یک میلیارد و ۱۲۰ هزار ریال خریداری و به بیمارستان امام خمینی اهداء شد.
این آیین با حضور یکی از اعضا خانواده مرحوم هاشم امان کریمی، سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، عضو شورای اسلامی شهر کنگان، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مسئول امور عمومی و مسئول واحد مهندسی تجهیزات پزشکی بیمارستان کنگان انجام شد.
«یو پی اس» یک منبع تغذیه الکترونیکی است که وظیفه اصلی آن، تامین بدون وقفه توان مورد نیاز بار مصرفی است، این سیستم بین برق شهر و دستگاه مصرف‌کننده قرار گرفته علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به دستگاه‌ها و تجهیزات حساس مصرف‌کننده می‌گردد.


انتهای پیام/ م.ص ۴۰۲۰