عمومی | دانشگاه علوم پزشکی زنجان

سفیر لبخند بچه ها در نمایشگاه هفته سلامت استان

البوم تصاویر

سفیر لبخند بچه‌ها در نمایشگاه هفته سلامت استان
شهرام شفیعی نویسنده محبوب کودکان و نوجوان ایران ملقب به سفیر لبخند بچه‌ها، با دعوت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اموزش وپرورش، کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موسسه خیریه معاک و موسسه فرهنگی اندیشه گران افق اشراق، در برنامه‌های متنوعی در این شهر به ویژه نمایشگاه هفته سلامت، شرکت کرد.

پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی وب‌دا – زنجان - روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت‌ماه و ششمین روز از هفته سلامت با عنوان » اجتماعی شدن سلامت: انسجام اجتماعی، نشاط اجتماعی « برنامه‌های سفیر لبخند بچه‌ها که به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به مدت دو روز (چهارشنبه و پنج‌شنبه پنجم و ششم اردیبهشت‌ماه)، ترتیب داده شده بود، عبارت بود از: دیدار و گفت و گو با مخاطبان و خانواده‌ها در غرفه کتاب‌هایش که با غرفه موسسه خیریه معاک در نمایشگاه هفته سلامت مشترک بود.
در این غرفه شهرام شفیعی کتاب‌هایش را برای مخاطبان امضا کرد.
*** دیدار و گفت و گو با بچه‌ها و اولیای مدرسه پسرانه دولتی غدیر و دخترانه دولتی فجر در دو نوبت صبح و عصر با هماهنگی مدیر روابط عمومی اموزش و پرورش که در این مدرسه جشن امضای کتاب برگزار شد و نویسنده برای مخاطبان سخن گفت.
*** دیدار و گفت و گو با اولیا و دانش‌اموزان مدرسه دختر انه حضرت رقیه (س) که شامل بخش‌های بسیار متنوع و جذاب برای دانش‌اموزان بود.
*** روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان تعدادی از کتاب‌های شاد شهرام شفیعی را با امضای نویسنده به بچه‌ها اهدا کرد.
در روز پنج‌شنبه با هماهنگی مدیر روابط روابط عمومی اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی، شهرام شفیعی که سفیر مهربانی موسسه خیریه معاک نیز هست، به بازدید کتابخانه بزرگ بنیاد مصلی‌نژاد سید افضل موسوی رفت و پس از بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه، با مخاطبان و خانواده‌ها دیدار کرد و برای انان سخن گفت.
در این محل نیز جشن امضا و عکس یادگاری با نویسنده بر پا شد و مورد استقبال فراوان قرار گرفت.