عمومی | دانشگاه تهران

همایش «حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت» در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، سیدجواد سادات فریزنی، معاون مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با اعلام این خبر گفت: همایش «حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت» طی همکاری مشترک بین مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و دانشگاه تهران در دو پنل «حکمرانی مردمی در اقتصاد» و «تبیین گفتمان دولت» در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در پنل «حکمرانی مردمی در اقتصاد» به سوالات دبیر و مهمانان پنل پاسخ خواهد داد، گفت: در پنل تبیین گفتمان دولت نیز پرسش و پاسخ دبیر پنل با برخی وزرای سیاسی و فرهنگی دولت سیزدهم انجام خواهد شد.
سادات با بیان اینکه این همایش با حضور نخبگان، اساتید و صاحب‌نظران دانشگاهی برگزار می‌شود، یادآور شد: رئیس‌جمهوری تاکید ویژه‌ای برای حضور وزرا در دانشگاه‌ها دارند و جمعی از وزرا و اعضای کابینه سیزدهم در همین راستا و به منظور قرارگیری در معرض نقد و نظر نخبگانی دانشگاهیان، در این همایش حضور خواهند داشت.
معاون مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری افزود: وزرای حاضر در این برنامه ضمن تشریح اقدامات یکساله خود، به هدفگذاری‌هایی که در سال دوم دولت سیزدهم مدنظر دارند، اشاره خواهند کرد.
بر طبق این گزارش، دکتر محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری نیز در این همایش به تبیین گفتمان دولت خواهد پرداخت.