عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

برگزاری دوره آموزشی آشنایی و نحوه کار با سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

دوره آموزشی آشنایی و نحوه کار با سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور و سامانه مدیریت درخواست‌ها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی بصورت حضوری و مجازی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور دکتر محمد فتحی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه و کارشناسان ستادی و استانی این سامانه، در راستای ارتقاء سطح آگاهی و مهارت رابطین و کارشناسان ستاد و واحدهای استانی، دوره آموزشی آشنایی و نحوه کار با سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور و سامانه مدیریت درخواست‌ها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه برگزار شد.

در این دوره آموزشی دکتر فتحی ضمن اشاره به چرایی بیان شکایت افراد گفت: علت اصلی شکایت، نارضایتی است. افراد، زمانی دست به شکایت می زنند که به دلیل برآورده نشدن انتظارات خود به دلایل مختلف و متنوعی مانند عدم دسترسی به نوع خدمت مورد نیازشان در بخش مربوطه، تاخیر در ارائه خدمات و انتظارهای طولانی مدت، کیفیت خدمات ارائه شده به آنها یا هزینه های مورد مطالبه احساس رضایت نمی کنند.
مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی اولین اقدام در رفع این نارضایتی‌ها را اطلاع رسانی شفاف و به هنگام اطلاعات هر حوزه در پرتال دانشگاه دانست.
وی افزود: باید افراد بتوانند به سهولت به اطلاعات و راهنمایی‌های درخواستی خود دسترسی داشته باشند. از اینرو لازم است برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان این دانشگاه و بطور مستمر برگزار شود.
در ادامه این جلسه، مهدی کاوه فیروز و محسن عسگری پارس مدرسان معرفی شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور به تشریح دیدگاه های آن سازمان به مقوله شکایت و گزارش فساد پرداخته و نحوه کار با سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور را بیان کردند.
سپس کارشناس پاسخگویی به شکایات حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی نحوه کار با سامانه مدیریت درخواست‌ها و پاسخگویی به شکایات را در این دانشگاه بیان کرد.
در پایان کارشناسان سازمان بازرسی کشور به سوالات مطرح شده حاضرین این جلسه نیز پاسخ دادند.