عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

برای افزایش دسترسی مردم به خدمات پزشکی در تلاش هستیم


وبدا؛ معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری گفت:  در تلاش هستیم تا دسترسی مردم به خدمات پزشکی بیشتر شود.
به گزارش وبدا؛ دکتر سعید کریمی در نشست با فرماندار محترم شهرستان فارسان و اعضای شورای تامین شهرستان گفت: با توجه به علاقه مندی بنده به مردم شریف شهرستان فارسان و شعار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر« برقراری عدالت و تعالی نظام سلامت» امسال برای دومین بار به این شهرستان سفر داشته ایم.
وی تصریح کرد: عدالت به معنی قرار گرفتن هر چیزی در جای خودش و کاهش فاصله ایجاد شده بین بخش های محروم و برخوردار است.
دکتر کریمی گفت: بارها در مصاحبه های خود به محرومیت استان ها و شهرهای مجاور با کلان شهرها اشاره کرده ام .
وی یادآور شد، مسائل و مطالبات در حوزه سلامت در ابتدا با دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح و در صورت تایید دانشگاه تمام قد برای انجام آن ایستاده ایم .
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بازدیدهای بعمل آمده از بیمارستان فارسان اظهار داشت.  راه اندازی دستگاه MRI  و توسعه بیمارستان سید الشهدای فارسان در دست اقدام است .
دکتر کریمی در خصوص پزشکان متخصص مشکل کشوری وجود دارد و با توجه به درآمد کم پزشکان در مناطق محروم و محدودیت های قانونی ماندگاری پزشکان در این مناطق کم است .
وی با بیان اینکه، قوانین در دست اصلاح هستند تا ماندگاری پزشکان در مناطق محروم بیشتر شود گفت: در تلاش هستیم تا دسترسی مردم به خدمات پزشکی بیشتر شود .
گفتنی است، نشست دکتر کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه و دکتر خالدی فر سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سرپرست معاونت بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان و ریاست بیمارستان سیدالشهدا فارسان با فرماندار شهرستان فارسان و اعضای شورای تامین شهرستان همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیات  دولت به چهارمحال و بختیاری، در نوزدهمین روز از خرداد ماه ۱۴۰۱ با محوریت طرح مشکلات حوزه سلامت شهرستان فارسان برگزار شد.