عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

کلیه اماکن ورزشی دانشگاه آماده ارایه خدمت به کارکنان و دانشجویان است

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه از آمادگی کلیه اماکن ورزشی جهت ارایه خدمت به کارکنان و دانشجویان خبر داد.

کیومرث بشی پور در گفتگویی با میز خبر روابط عمومی دانشگاه اعلام کرد: هم اکنون کلیه اماکن ورزشی از جمله سالن ورزشی شهدا ،سالن چند منظوره شهید سلیمانی و استخر دانشگاه دایر و آماده ارایه خدمت به کارکنان و دانشجویان براساس برنامه ارسالی به مراکز  می باشد.

وی درخصوص چگونگی فعالیت اداره تربیت بدنی در دوران اپیدمی کرونا گفت: فعالیت های ورزشی این اداره حتی با شرایط سخت ادامه داشته و در این مدت دانشجویان دختر و پسر در المپیادهای قهرمانی و کشوری به صورت حضوری و مجازی شرکت کرده و موفق به کسب مدال های مختلف شده اند.

به گفته وی شرکت در المپیادهای منطقه ای همگانی غرب کشور با کسب مقام اول ، مسابقات شطرنج کشوری با کسب مقام اول ،شرکت در مسابقات همگانی کشوری پسران و دختران و کسب مدال های مختلف و نیز کسب مقام اول به لحاظ تعداد شرکت کننده از جمله این فعالیت ها است.

وی همچنین اظهار داشت: طی این مدت ۵ مقاله توسط واحد تربیت بدنی در طرح بهره وری ارائه گردیده و یک مقاله از بین ۳۰ مقاله ارائه شده نیز به عنوان مقاله برتر انتخاب شده است.

بشی پور ضمن اعلام اینکه کاروانهای سلامت و نشاط در دوران کرونا برگزار شده است از فعالیت ۱۱ انجمن ورزشی خواهران و ۱۴ انجمن ورزشی برادران در اداره تربیت بدنی دانشگاه نیز خبر داد.

وی با بیان اینکه این اداره در این دوران پیشرفت پروژه های عمرانی ورزشی را نیز در دستور کار خود داشته است ، از افزایش فضاهای ورزشی به متراژ حدود ۸۶۰۰ متر در دانشگاه خبر داد و گفت:  افتتاح زمین چمن دانشکده به متراژ ۲۴۰۰ ، افتتاح زمین والیبال و بسکتبال دانشکده پزشکی به متراژ۱۶۲ متر ، افتتاح زمین تنیس خاکی دانشکده به متراژ ۴۲۰۰ متر ، تعمیرات سالن شهدا و افتتاح زمین چند منظوره دانشکده تغذیه به متراژ ۷۰۰ متر مربع از جمله این پروژه ها هستند.