عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

برگزاری جلسه شورای اداری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی

جلسه شورای اداری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربری استان آذربایجان غربی، دومین جلسه شورای اداری این واحد استانی ۱۷ خردادماه با حضور روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و  کارکنان واحد استانی برگزار شد.

روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی در فراهم سازی شرایط علم و مهارت آموزی برای داوطلبان و جوانان گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی علیرغم ظرفیت و خروجی بسیار خوبی که در امر آموزش های مهارتی دارد اما متاسفانه در مقایسه با دانشگاه های دیگر کمتر به این دانشگاه پرداخته شده و چه بسا این مسئله باعث مظلومیت این دانشگاه و عدم شناخت کافی از این نهاد آموزشی در سطح استان می باشد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش های مهارتی و کاربردی در خصوص ارتقاء توانمندی های دانشجویان افزود: به یاری خدای متعال در مجلس مجدانه پیگیر جایگاه واقعی و سهم آموزش های مهارتی در نظام آموزش عالی خواهم بود و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با وجود مسئولین و کارکنان انقلابی و جهادی، انشالله منشاء خیر و برکت در جهت اشتغال آفرینی برای دانش آموختگان خواهد بود.
سپس دکتر عبداله زاده سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی به ارائه گزارشی از اهم فعالیت ها و اقدامات این دانشگاه پرداخت.
وی در ادامه افزود: با توجه به نیاز اساسی امروز جامعه به مقوله مهارت آموزی که فقدان آن بیش از پیش محسوس است، دانشگاه جامع علمی کاربردی رسالت و ماموریت خطیری برعهده دارد که تحقق این مهم مستلزم به میدان آمدن همه مسئولین و دستگاه های اجرایی در تعامل با این دانشگاه است.
دکتر عبداله زاده در ادامه با اشاره به فعالیت های انجام شده این دانشگاه در خصوص برگزاری رشته های مهارتی و برگزاری دوره های کوتاه مدت مورد نیاز در سطح استان اظهار داشت: ایجاد مراکز آموزشی جدید در خصوص تربیت نیروهای متخصص و ارتقاء سطح آموزش مشاغل از اولویت های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان می باشد که انتظار می رود مسئولین استانی و کشوری مساعدت لازم را در این راستا انجام دهند.
در انتهای این نشست هر یک از کارکنان واحد استانی آذربایجان غربی مسائل کاری خود را با نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.