عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: صنایع مستقر در استان بوشهر باید سهمشان را در بیماری زدایی به معنای واقعی تامین و جبران کنند/ گزارش تصویری

دکتر حسن ملکی‌زاده در نشست با نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید در شیوه‌نامه آلایندگی و پیوست سلامت بازنگری شود و یک طرح و شیوه‌نامه جامعی برای این موضوع نوشته شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: باید با یک کار کارشناسی دقیقتر شیوه‌نامه آلایندگی و پیوست سلامت نوشته و تصویب شود.

سهم کمک و حمایت صنایع از حوزه سلامت باید به‌صورت عملیاتی و کارشناسی مشخص شود


دکتر ملکی‌زاده با تاکید بر اینکه صنایع مستقر در استان بوشهر سهمشان در حوزه سلامت را به‌صورت واقعی ادا کنند گفت: سهم کمک و حمایت صنایع از حوزه سلامت باید به‌صورت عملیاتی و کارشناسی مشخص شود.

کارگروه بازنگری و بازنویسی دقیق‌تر پیوست سلامت تشکیل شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این است که برای بازنگری و بازنویسی دقیق‌تر پیوست سلامت یک کارگروهی تشکیل شود و در آن میزان حمایت صنایع مستقر در استان به حوزه سلامت و بیماری زدایی به‌صورت دقیق و کارشناسی مشخص شود.

برای رفع کمبودهای حوزه سلامت استان بوشهر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد


نماینده مردم شریف شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست با هیئترئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ارتقای وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استان و به‌ویژه شهرستان دشتستان را با جدیت دنبال میکنیم.
ابراهیم رضایی اظهار داشت: برای رفع کمبودهای موجود حوزه سلامت استان بوشهر باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.
نماینده مردم شریف شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب مدیری توانمند برای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: بی‌شک با تکیه‌بر توان بالای مدیریتی تیم جدید حوزه سلامت استان بوشهر وضعیت این حوزه بهبود خواهد یافت.
وی بابیان اینکه برای رفع کمبودهای حوزه سلامت استان بوشهر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد افزود: باید کار عملی برای رفع مشکلات حوزه سلامت صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: به‌صورت ویژه پیگیر امکانات موردنیاز برای حوزه سلامت استان بوشهر و شهرستان دشتستان، پیگیری پرداخت مطالبات پرسنل بیمارستان‌ها، پزشکان و حوزه سلامت از وزارت بهداشت خواهم بود.

اولویت توسعه و حمایت از حوزه سلامت با مناطق محروم و کم برخوردار باشد


نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست با هیئترئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اولویت توسعه و حمایت از حوزه سلامت با مناطق محروم و کم برخوردار باشد و مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با در نظر گرفتن این اصل تلاش کنند تا توازن و تناسب در سطح استان ایجاد شود.
عبدالکریم جمیری اظهار داشت: تیم جدید مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، یک تیم جوان، متخصص و در تراز گام دوم انقلاب است.
نشست هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان در مجلس شورای اسلامی به‌منظور بررسی وضعیت امور بهداشتی و درمانی این دو حوزه برگزار شد.

انتهای پیام /م.غ ۱۰۲۳