عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

اقبال عمومی به سمت دانشگاه جامع علمی‌کاربردی مناسب است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با ارائه آموزش‌های مهارتی و مورد نیاز جامعه، اقبال عمومی را درفراگیری این آموزش‌ها به همراه دارد.
به ‌گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان لرستان، دکتر ایرج نیک پی رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان لرستان با دکتر حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا درمجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در مرکز آموزش علمی‌کاربردی دورود انجام شد، دکتر حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا، با اشاره به نیاز جامعه به آموزش‌های مهارتی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی که براساس نیاز بازارکار تدوین می‌شود، اقبال عمومی درفراگیری این آموزش‌ها را به همراه دارد.
عضو فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آموزش، زیرساخت یک کشور است که بعد از خانواده، رکن اساسی جامعه به‌ شمار می‌رود.
وی رسالت دانشگاه جامع علمی ‌کاربردی را همگام با منویات مقام معظم رهبری در حوزه‌های اشتغال‌آفرینی و دانش‌بنیان عنوان کرد که اشتغال‌آفرینی و تولید را به‌ دنبال دارد.
دکتر گودرزی ضمن بیان ظرفیت‌های بخش کشاورزی در استان لرستان بخصوص شهرستان‌های دورود و ازنا،  آموزش رشته‌های کشاورزی و گیاهان دارویی را از مسئولان دانشگاه علمی‌کاربردی خواستار شد.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جایگاه ویژه آموزش‌های مهارتی در برنامه توسعه هفتم، از طرح این موضوع در مجمع نمایندگان استان خبرداد.
در ادامه این دیدار، دکتر ایرج نیک پی رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان لرستان، این دانشگاه را مولود انقلاب اسلامی عنوان کرد که با هدف آموزش‌های مهارتی فعالیت می‌کند.
وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این دانشگاه در استان لرستان گفت: درحال حاضر حدود ۷ هزار دانشجو در ۲۱۱ کدرشته کاردانی و کارشناسی و در ۱۵ مرکز آموزش علمی کاربردی درحال تحصیل هستند.