عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

سرپرست دانشگاه در پیامی سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت

《بسم الله الرحمن الرحیم》
"سالها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید‏
‌‏انتظار فرج از نیمه خرداد کشم‏"
‌‎
▫️پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، سالها و حوادث گوناگونی بر این سرزمین گذشته است، از برنامه های گوناگون استکبار برای شکست انقلاب، تا جنگ تحمیلی و حمله همه جانبه قدرتهای بزرگ برای بر زمین زدن این انقلاب مردمی، از ترورهای وحشیانه تا تحریم های ظالمانه، از توطئه های منافقانه تا جنگ نرم و فرهنگی، اما این انقلاب با لطف الهی و حمایت مردمی، سربلند و مستقل، پایدار و مقتدر در مسیر خود تا پیوستن به انقلاب منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود ارواحنا له الفدا گام بر می دارد.
▫️ملت ایران گذر سرافرازانه از این گذرگاه های سخت را مدیون رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و جانشین و خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله خامنه ای است که مدبرانه و دلسوزانه کشور را از این حادثه ها عبور دادند.
▫️یاد آن رهبر فقید و این ایام که یادآور شکوه بدرقه امام راحل (ره) بر دوش عاشقانی است که از دل و جان، آن رهبر فرزانه را دوست داشته و پیروان واقعی و جان بر کفی در کوران حوادث انقلاب بودند، گرامی می داریم.
▫️ضمن تسلیت رحلت حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، امیدوارم همگان در طریقی که آن حضرت بنیان نهادند، همچنان ثابت قدم و استوار مانده، به آرمان های ایشان معتقدانه و پایبند و بر پیمان عشق به امام عزیزمان همچنان ماندگار بمانیم.
دکتر قباد محمدی
سرپرست دانشگاه