عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

آماده باش مراکز درمانی دانشگاه برای خدمت رسانی به زائران مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره)



معاون درمان دانشگاه در آستانه برگزاری سی و سومین سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) از آمادگی تمامی مراکز درمانی و تیم های عملیات امدادی دانشگاه برای خدمت رسانی به زائران خبر داد .


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، دکتر رضا زندی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: مراسم ملی و تاریخی سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی همچون سنوات قبل با حضور پر شور مردم عزیز ایران اسلامی، میهمانان خارجی، شخصیتهای سیاسی، لشکری وکشوری، خانواده معزز شهدا و اعضای بیت شریف امام راحل (ره) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این خصوص گفت: پس از برگزاری جلسات هماهنگی با مسوولان کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی سالگرد ارتحال از ۱۳ تا ۱۵ خردادماه به تمامی مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی دانشگاهی و غیردانشگاهی تابعه به منظور پذیرش و درمان رایگان زائرین مراسم مذکور آماده باش اعلام شده است.

معاون درمان دانشگاه از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا به استقرار متخصصان طب اورژانس، داخلی وپزشکان عمومی و کادر پرستاری برای دو درمانگاه خواهران و برادران، اورژانس و بیمارستان صحرایی ستاد شهر سالم حرم مطهر، تامین دارو و تجهیزات پزشکی و اعزام چهار دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به همراه  هشت تکنسین فوریتهای پزشکی برای امداد رسانی‌ و هماهنگی استقرار آمبولانس های خصوصی اشاره کرد.

به گفته وی با استقرار اکیپ های بهداشتی، تمامی محل های اسکان زائران و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشتی مورد بازدید قرار می گیرند.

دکتر زندی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش زمان امدادرسانی به کاروان های اعزامی با هماهنگی های انجام شده، همانند سال های گذشته آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ مراکز تابعه دانشگاه، کاروان های عزاداران که به استان تهران وارد شدند را از ابتدا تا انتهای مسیر مشایعت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع