عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

کسب سهمیه حضور در پانزدهمین المپیاد ورزش قهرمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رشته ورزشی کاراته در بخش پسران توسط دانشجویان استان مازندران

سهمیه حضور در پانزدهمین المپیاد ورزش قهرمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رشته ورزشی کاراته در بخش پسران توسط دانشجویان استان مازندران کسب شد.

به گزارش اداره کل تربیت بدنی، مشاوره و سلامت دانشجویی، به نقل از روابط عمومی استان مازندران، تیم کاراته پسران استان در مسابقات منطقه ۲ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به کسب مقام اول در بخش کاتا آقای محمد یوسف کلانتری و در بخش کومیته در وزن +۸۴ اقای امیرحسین باقری مقام دوم را کسب نموده و بدین ترتیب جواز حضور در پانزدهمین المپیاد ورزش قهرمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را کسب نموده است. این مسابقات در روز یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ به میزبانی دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری برگزار گردید. در این مسابقات جناب آقای مولائی نژاد معاون مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سلامت دانشجویی حضور داشته‌اند. اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای این موفقیت رابه خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای و اعضای تیم تبریک عرض می نماید.