عمومی | دانشگاه شهرکرد

امضاء تفاهم نامه همکاری برگزاری پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، به نقل از سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آیین امضاء تفاهم‌نامه برگزاری پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور میان سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شهرکرد با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر یاسر پیر علی رئیس دانشگاه شهرکرد و مسئولان مربوطه در وزرات علوم، تحقیقات و فنآوری برگزار شد.

در این مراسم دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان بخش عظیمی از قشر جوان جامعه را تشکیل می‌دهند و توجه به سلامت کلی آنها از اولویت‌های سازمان امور دانشجویان محسوب می‌شود و در همین راستا در تابستان امسال، سازمان چهار المپیاد را تعریف کرده است که می‌تواند بخش وسیعی از دانشجویان را تحت پوشش قرار دهد.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: المپیاد ورزش‌های قهرمانی تیرماه در دانشگاه تبریز، المپیاد ورزش‌های دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه مازندران، المپیاد ورزش‌های همگانی در شهرکرد و المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر چهار المپیادی است که در تابستان امسال برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: با این فعالیت‌های ورزشی درصدد هستیم با توجه به تعطیلی قریب به دو ساله دانشگاه‌ها به علت شیوع ویروس کرونا، دانشجویان را وارد یک فضای مسابقات ورزشی کنیم تا نشاط و پویایی در میان دانشجویان افزایش یابد و در این میان از مسئولان دانشگاه شهرکرد تقدیر و تشکر می‌کنیم که میزبانی این دوره از مسابقات را با اشتیاق پذیرا شدند.

معاون وزیر علوم در پایان خاطر نشان کرد: قاعدتاً اگر حوزه ورزش که نشاط‌آور است فعال شود، در حوزه علمی نیز ما شاهد امید و سرزندگی خواهیم بود.

دکتر یاسر پیر علی سرپرست دانشگاه شهرکرد نیز در این مراسم گفت: افتخاری است که دانشگاه شهرکرد میزبان ورزش‌های همگانی باشد. این المپیاد فعالیت خوبی در سطح کشور است زیرا شورونشاط را در میان دانشجویان به وجود خواهد آورد.

در ادامه این جلسه ضمن امضاء تفاهم‌نامه برگزاری پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور، احکام مسئولان برگزاری المپیادها مسئولان دانشگاه اهداء شد.