عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

‍ بررسی بیش از ۴۷۰ شکایت توسط سامانه تلفنی ۱۹۰ در یک یکسال گذشته

دکتر صید آبادی گفت: سامانه رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت با شماره ۱۹۰ آماده دریافت شکایات بهداشتی شهروندان عزیز در اقصی نقاط کشور می باشد و شکایت ها بلافاصله به گروه بهداشت محیط و کار  و سپس به کارشناس مرتبط  که در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فعال می باشند ارسال می شود.

وی بیان کرد: بررسی شکایات شهروندان در اولویت کارهای بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای قرار دارد و شکایات مربوط به عدم رعایت بهداشت مواد غذایی، بهداشت فردی، تخلفات بهداشتی و...بلافاصله پس از دریافت توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی ضمن بیان اینکه کل شکایات سال ۱۴۰۰ به موقع مختوم شده است .

در پایان از شهروندان خواست تخلفات بهداشتی را به محض مشاهده با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.