عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

دومین ملاقات عمومی دکتر عرفان خسرویان با استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان برگزار شد

دومین ملاقات عمومی دکتر عرفان خسرویان با استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان، روز چهارشنبه ۴ خردادماه، در دانشکده شهید مفتح برگزار شد. در این دیدار صمیمانه که با حضور دکتر عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای صورت گرفت، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌ همدان به بیان مسائل و مشکلات خود با ریاست دانشگاه و هیئت رئیسه پرداختند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان در بدو ورود به همدان با حضور در مقبره شهدای گمنام دانشکده فنی و حرفه‌­ای شهید مفتح، ضمن قرائت فاتحه با آرمان­‌های این جاودانه­‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد.

دکتر عرفان خسرویان در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان همدان با دکتر قاسمی فرزاد، استاندار همدان دیدار کرد و درباره لزوم توسعه آموزش‌های مهارت‌محور و زیرساخت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان به گفت و گو نشست.

دکتر خسرویان ضمن تبیین اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، هدف از این ملاقات های عمومی را شناسایی مطالبات، ارتباط مستمر و هدفمند و ترویج فرهنگ پاسخگویی برگرفته از تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: گسترش نظام پاسخگویی، آشنایی با لایه­‌های پنهان در دانشگاه، ایجاد تحرک و پویائی در بین دانشگاهیان و در نهایت کاهش زمان پاسخگویی و حل مشکلات از نتایج مثبت برگزاری چنین جلساتی است.

این برنامه در سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد و مراجعین با طرح مشکلات خود در فضای کاملاً صمیمی مسائل خود را مطرح کردند.

از عمده­‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این ملاقات می­‌توان به مواردی چون؛ کمبود اعضای هیئت علمی، انتخاب و جذب اساتید برتر و صاحب‌نظر برای تدریس، کمبود فضای ورزشی، کمبود خوابگاه، کمبود کارکنان و نیروهای اداری، رسیدگی به موضوع تبدیل وضعیت کارکنان بند ذال، اعمال مدرک تحصیلی، تغییر حوزه کاری و انتقال بین مراکز اشاره کرد.

در این برنامه یک روزه، دکتر خسرویان ضمن بازدید از خوابگاه شهید فضلی، با حضور در اتاق‌های دانشجویان از نزدیک با آنان به گفت و گو نشست و دانشجویان مطالبات صنفی خود در حوزه‌های آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و پژوهشی را با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در میان گذاشتند.

از دیگر فعالیت‌های این برنامه، حضور بر مزار شهدای والامقام همدان چون شهید همدانیان، شهید چیت‌سازان و شهدای مدافع حرم و تجدید پیمان با شهدای انقلاب اسلامی بود. همچنین دکتر خسرویان و هیئت همراه از مرکز همایش‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان و تربیت بدنی و کارگاه‌های ماشین ابزار و تاسیسات بازدید کرد.