عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: تقویت بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک عسلویه نیازهای درمانی مردم جنوب استان را مرتفع می‌کند/گزارش تصویری

دکتر احمد یزدان پناه در بازدید از بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهید سلیمانی شهر چاه مبارک شهرستان عسلویه اظهار داشت: توسعه همه‌جانبه درمانی در همه نقاط استان بوشهر را دنبال میکنیم.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: افزایش کیفیت خدمات درمانی در سراسر نقاط استان بوشهر را با تمام توان دنبال میکنیم.
وی تصریح کرد: هم‌زمان با بهبود کیفیت خدمات درمانی ارائه‌شده، توسعه همه‌جانبه خدمات درمانی برای دسترسی عادلانه مردم سراسر استان بوشهر نیز دنبال میکنیم.
دکتر احمد یزدان‌پناه سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و تیم ارزیاب این معاونت در ادامه بررسی فرآیندهای بررسی تریاژ و اورژانس بیمارستان‌های استان بوشهر جهت افزایش رضایتمندی مردم جنوب استان از بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهید سلیمانی شهر چاه مبارک شهرستان عسلویه بازدید کردند.
مال اله محمدی بخشدار چاه مبارک، دکتر محمد ازمل رئیس اداره نظارت بر درمان، عبدالرسول عباسی مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر عاطفه اسفندیاری مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان، زهرا حیدری سروستانی رئیس اداره امور بیمارستان‌های معاونت درمان، احمد تنها مشاور برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت درمان، مهندس جاسم زارعی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه نیز در این بازدید حضور داشتند.
در این بازدید، نشست سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تیم مدیریتی بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهید سلیمانی شهر چاه مبارک شهرستان عسلویه جهت بررسی همکاری‌های دوجانبه و بهبود فرآیند ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان عسلویه نیز برگزار شد.


انتهای پیام /م.غ ۱۰۲۳