عمومی | دانشگاه شهرکرد

بازید سرپرست دانشگاه شهرکرد از کارگاه آموزشی خوداشتغالی چوب و رزین


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد ، روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، دکتر یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد همراه با دکتر احمد کیوانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر عزیزالله مولوی معاون فرهنگی- اجتماعی دانشگاه، دکتر محسن بهمنی عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه و دانشیار مهندسی صنایع مبلمان، دکتر مصطفی سفید روح عضو هیات علمی گروه مهندسی صنعت مبلمان دانشکده منابع طبیعی دانشگاه از کارگاه آموزشی خوداشتغالی چوب و رزین در دانشگاه شهرکرد بازدید کرد.

دکتریاسرپیرعلی ضمن گفتگو با کارآموزان این کارگاه از دست ساخته‌های آنها بازدید کرد و بر اهمیت مهارت‌افزایی دانشجویان، ایجاد کارآفرینی، خوداشتغالی و ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت تاکید کرد .

سرپرست دانشگاه شهرکرد با اشاره به شعار "تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین"، گفت: امیدواریم با توجه به برنامه‌ ریزی‌های انجام شده در جهت ارتقاء توانمندی‌های علمی و مهارت‌های عملی دانشجویان، زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان را شاهد باشیم .

دکتر احمد کیوانی نیز در این بازدید گفت: بسترسازی مناسب برای ارتقاء شاخص‌های اشتغال‌زائی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با گسترش و حمایت از فعالیت‌‌های شرکت‌های دانش بنیان و کارآفرین، در راستای تحقق شعار سال امری ضروری است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه افزود: تسهیل تبدیل علم به فناوری و ثروت از طریق تقویت زیست بوم فناوری و نوآوری و ایجاد شرکت‌های زایشی با محوریت اعضای هیات علمی و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مورد تاکید است .

کارگاه آموزشی خوداشتغالی چوب و رزین به همت گروه مهندسی صنایع مبلمان دانشگاه شهرکرد در این دانشگاه در حال برگزاری است.