عمومی | دانشگاه تهران

برندگان نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران مشخص شدند / معرفی روابط عمومی‌های برتر و شایسته تقدیر دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، روابط عمومی‌های برتر و شایسته تقدیر دانشگاه تهران امروز یکشنبه اول خرداد ماه همزمان با برگزاری آئین اختتامیه نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران که با حضور دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه، دکتر سپهر خلجی عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت، عباس هنرمند معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری، دکتر مهدی شهبازی رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر ندا شفیعی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم و دکتر رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی بانک سپه در محل دانشکدگان علوم دانشگاه تهران برگزار شد، معرفی و تقدیر شدند.
آثار روابط عمومی‌های دانشگاه تهران در این جشنواره در سطوح دانشکدگان، دانشکده‌ها، معاونت‌ها و ادارات کل، مراکز و موسسات و پردیس‌ها ارزیابی شدند که روابط عمومی دانشکدگان فنی، روابط عمومی دانشکده کارآفرینی، روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی پارک علم و فناوری توانستند عنوان روابط عمومی‌های برتر دانشگاه تهران را به خود اختصاص داده و تندیس جشنواره را دریافت کنند.
همچنین آثار روابط عمومی‌های معاونت پژوهشی، مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی، دانشکدگان علوم، دانشکده مهندسی شیمی، دانشکده مطالعات جهان، موسسه لغتنامه دهخدا، پردیس البرز و اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران نیز عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.
روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران نیز به عنوان برگزیده بخش ویژه نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران معرفی شد و تندیس جشنواره را از آن خود کرد.
دکتر مهدی شهبازی رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران و رئیس نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران در لوح‌های تقدیر اعطا شده به روابط عمومی‌های برتر و شایسته تقدیر آورده است:
«اکنون که با مساعی و همت بی‎شائبه دست‌اندرکاران عرصه روابط عمومی در دانشگاه تهران، بزرگترین رویداد این نهاد ارتباطی در قالب نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران با شعار «روابط عمومی کارآمد و دانش‌بنیان» سامان گرفته و اسباب مشارکت اصحاب این حوزه در قالب ارائه آثار و دستاوردها به صورتی منسجم فراهم آمده است، شرکت آثار فاخر دانشکدگان فنی دانشگاه تهران در شاخص‌های متنوع این جشنواره، از وجود درکی جامع از ماموریت‌های روابط عمومی در نهاد دانشگاه ندا می‌دهد که بدون تردید رسیدن به این نقطه حاصل انباشت تجربه در طول دهه‌ها سابقه فعالیت روابط عمومی در نماد آموزش عالی کشور است.»