عمومی | دانشگاه تهران

۱۳ برگزیده جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران معرفی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر حسین رضایی، دبیر اجرایی نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: فراخوان این جشنواره در سه بخش عمومی «تولید و توزیع محتوا»، «ارتباطات، تبلیغات و انتشارات» و «روابط عمومی الکترونیک» و همچنین بخش ویژه «دانشگاه مسئله محور» در فروردین ماه ۱۴۰۱ منتشر شد.

وی با اشاره به شرکت روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران در سطوح دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها، مراکز و موسسات، معاونت‌ها و ادارت کل در این جشنواره، یادآور شد: پس از داوری آثار، روابط عمومی‌های برتر و همچنین شایسته تقدیر در سطوح مختلف واحدهای دانشگاه تهران تعیین شدند که برگزیدگان در روز یکشنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور رئیس دانشگاه تهران معرفی و تقدیر خواهند شد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران از رونمایی سه کتاب در حوزه ارتباطات و روابط عمومی که تالیف یا ترجمه اساتید و پژوهشگران دانشگاه تهران است به عنوان دیگر برنامه آئین اختتامیه جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران نام برد.

وی با اشاره به شعار این جشنواره مبنی بر «روابط عمومی کارآمد و دانش‌بنیان»، افزود: دو سخنرانی با موضوع «کنشگری روابط عمومی مراکز علمی و دانشگاهی در فضاسازی برای دانش‌بنیان‌ها» و «جایگاه روابط عمومی مراکز علمی و دانشگاهی در دانشگاه مسئله‌محور» توسط دو چهره حوزه ارتباطات و روابط عمومی ارائه خواهد شد.

رضایی در پایان گفت: چهار چهره پیشکسوت و بازنشسته روابط عمومی دانشگاه تهران نیز در این آئین مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

بر طبق این گزارش، آیین اختتامیه نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران از ساعت ۹ تا ۱۱ روز یکشنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۱ در محل تالار شهید دهشور دانشکدگان علوم دانشگاه تهران برگزار می‌شود.