عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

ملاقات عمومی اقای دکتر خسرویان و اعضای محترم هیات رئیسه دانشگاه با اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه‌ای استان‌های تهران و البرز

این دیدار صمیمانه روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی تهران برگزار گردید و بیش از ۸۰ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای استان‌های تهران و البرز به بیان مسائل و مشکلات خود با ریاست دانشگاه و اعضای هیات رئیسه پرداختند.

در آغاز برنامه اعضای محترم هیات رئیسه با حضور در مقبره شهدای گمنام دانشکده فنی و حرفه‌­ای دختران دکتر شریعتی ضمن قرائت فاتحه با آرمان­‌های جاودانه­‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمودند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان ضمن تبیین اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، هدف از این ملاقات را شناسائی مطالبات، ارتباط مستمر و هدفمند، ترویج فرهنگ پاسخگوئی برگرفته از تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: گسترش نظام پاسخگوئی، آشنایی با لایه­‌های پنهان در دانشگاه، ایجاد تحرک و پویائی در بین دانشگاهیان و در نهایت کاهش زمان پاسخگوئی و حل مشکلات از نتایج مثبت برگزاری چنین جلساتی است.

برنامه در سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار گردید و مراجعین در فضای کاملاً صمیمی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

در این مراسم آقای مهندس شبستانی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت بهمراه همکاران مرکز و نماینده نظارت در استان تهران با حضور در محل ملاقات، ضمن استماع صبورانه ی مطالبات و مشکلات اساتید، کارکنان و دانشجویان، مقرر فرمودند موضوعات مرتبط با این مرکز در اسرع وقت توسط همکاران بررسی و نتیجه به مراجعین منعکس گردد.