عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

مطالبات وامور مربوط به بازنشستگان تات از سوی نمایندگان کارگروه های سه گانه کانون بازنشستگان سازمان مطرح شد

با حضور دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان:

مطالبات  وامور مربوط به بازنشستگان تات از سوی نمایندگان کارگروه های سه گانه کانون بازنشستگان سازمان مطرح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی با حضور دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان، مهندس احمدی معاون توسعه منابع و مدیریت، نمایندگان کارگروه های سه گانه کانون بازنشستگان سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، نشست هم اندیشی در خصوص پیگیری امور بازنشستگان سالن جلسات سازمان یکشنبه ۲۵ اردیبهشت جاری برگزار شد.

دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تات تشکیل این نشست را مفید ارزیابی کرده و کارگروه‌ها را در جهت مطالبه گری و انعکاس  مسائل و مشکلات بازنشستگان مجموعه تشویق نمود و بهره‌ مندی از فکر و اندیشه و تجربه این عزیزان را خواستار شد.

وی با اشاره به این مطلب که بازنشستگان گرامی، سرمایه های معنوی و بخشی از هویت سازمان ها به شمار می روند ابراز امیدواری کرد با تدابیر اندیشیده شده و تداوم نشست های پیگیری مسائل بازنشستگان، مسائل و دغدغه های این قشر ارزشمند مرتفع شود.

در این جلسه که مهندس خشنود مدیر کل منابع انسانی و نوسازی اداری، دکتر نوشاد مدیرکل دفتر خدمات فنی و پشتیبانی و برخی مدیران ستادی حضور داشتند نمایندگان کارگروه‌های رفاه، اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات تابعه کانون بازنشستگان سازمان تات، مسائل و مشکلات بازنشستگان از قبیل حقوق معوقه، همسان سازی، نیازهای رفاهی، بیمه تکمیلی و سایر موضوعات جاری مربوط به بازنشستگان مجموعه را مطرح کردند.

مهندس احمدی معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان ضمن جمع بندی موارد مطرح شده در جلسه، از تحقق مطالبات بازنشستگان در چارچوب قوانین و مقررات خبر داد و اطلاع رسانی نتیجه جلسه کارگروه ها را برای بررسی مدیران مربوطه خواستار شد.