عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

حضور دکتر زلفی گل مقام عالی وزارت علوم در دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی

دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه، عصر روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه، ضمن حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی، از مرکز رشد دانشکده فنی شهید منتظری مشهد به عنوان مرکز رشد مهارتی کشور بازدید نمودند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه که روسای دانشگاه های استان نیز حضور داشتند، دکتر محمد علی زلفی گل ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص مسائلی از جمله استفاده از ظرفیت های دانشجویان بورسیه و اهتمام جدی در ساخت و پیشرفت پروژه های نیمه تمام و پیگیری تخصیص اعتبارات و تعامل با خیرین بیاناتی ایراد کردند. در ادامه نیز ایشان در جمع صمیمی روسای دانشگاه ها و مدعوین حاضر در جلسه، در خصوص مسائل و مشکلات دانشگاه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند و از میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان قدردانی نمودند.

دکتر خاتمی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی نیز ضمن خیر مقدم به دکتر زلفی گل و میهمانان کشوری و استانی به تاریخچه دانشگاه فنی و حرفه ای، توانمندی و ظرفیت اساتید و دانشجویان بویژه مرکز رشد دانشکده های فنی و حرفه ای اشاره کرد. وی ضمن مطرح کردن نیازهای این دانشگاه برای توسعه و پیشرفت کشور در راستای  برنامه های نظام، از خیرین به عنوان انسان های شایسته و بازوان مجموعه فنی و حرفه ای تقدیر نمود.