عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

برگزاری دومین نشست همفکری مسئولان روابط عمومی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

دومین نشست همفکری مسئولان روابط‌عمومی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با هدف ارائه پیشنهادات و همفکری در خصوص اعلام فراخوان شعار دانشگاه، فرآیندهای تبلیغات و اطلاع رسانی پذیرش دانشجو برای مهرماه سالجاری و همچنین نحوه تشکیل شورای رسانه در استان‌ها، دومین نشست همفکری مسئولان روابط‌عمومی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با حضور معاون ارتباطات و اطلاع رسانی حوزه ریاست دانشگاه و مسئولان روابط‌عمومی واحدهای استانی، به‌ صورت مجازی برگزار شد.
در ابتدای این نشست، غفاری، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی حوزه ریاست دانشگاه با اشاره به اهمیت افکار عمومی و ضرورت فرهنگ‌سازی آموزش‌های مهارتی در جامعه و شناساندن ظرفیت‌های دانشگاه به عموم مردم اظهار داشت: ارتقاء جایگاه و توانمندسازی روابط عمومی واحدهای استانی موجب معرفی هرچه بهتر دستاوردها و برنامه‌های دانشگاه در جامعه خواهد شد.

وی هدف از برگزاری منظم این نشست‌ها را همفکری، همراهی و بکارگیری نقطه‌نظرات مسئولان روابط‌عمومی و استفاده از تمام ظرفیت‌های تبلیغات و اطلاع رسانی در واحدهای استانی و مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر کشور عنوان کرد و افزود: درهمین‌راستا، دبیران روابط‌عمومی مناطق ۹ گانه دانشگاه معرفی شده‌اند که با هدف هم‌افزایی و تبادل تجربیات، باحضور روسای واحدهای استانی جلسات هم‌اندیشی در مناطق برگزار می‌شود.
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی حوزه ریاست دانشگاه در ادامه اظهار داشت : ۲۷ اردیبهشت‌ماه به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، با حضور دکتر بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، نشستی با روسای واحدهای استانی و مسئولان روابط‌عمومی استان ها برگزار می‌شود.
درادامه این نشست، مسئولان روابط عمومی واحدهای استانی دانشگاه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مباحث حوزه روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات پرداختند.