عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

کسب رتبه عالی دبیرخانه شورای انضباطی دانشگاه در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور

فرزاد دستنبو دبیر شورای انضباطی دانشگاه گفت: چارچوب عملکردی شوراهای انضباطی دانشگاه در قالب کاربرگ‌های انضباطی طراحی شده و از سوی شورای مرکزی وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی زیر مجموعه ابلاغ شده است که عملکرد و اثربخشی شوراهای انضباطی در قالب آن شاخص ها و چک لیست‌های ابلاغی بررسی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: در ارزیابی سالانه شورای مرکزی وزارت بهداشت که همه ساله عملکرد شوراهای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی کشور را مورد پایش قرار می دهد، در سال ۱۴۰۰ این دبیرخانه حائز رتبه عالی شد.
به گفته وی دبیرخانه شورای انضباطی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با آموزش آئین‌نامه قوانین شورای انضباطی دانشجویی به دانشجویان، والدین دانشجویان، هیات علمی و همچنین تهیه پادکست، تهیه مقاله، دادرسی عادلانه پرونده ها در سال ۱۴۰۰ موفق  به کسب رتبه عالی شده است که روند رو به رشد دبیرخانه شورا طی دو سال اخیر (از سال ۱۳۹۹) تا کنون از سطح متوسط به سطح عالی مشهود است.
وی بیان کرد:کسب رتبه عالی در ارزیابی سال ۱۴۰۰ با استعانت از خداوند متعال و حمایت های دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی و حاصل تلاش همه همکاران این مهم میسر گردید، و امیدوارم که بتوانیم با عملکرد اثر بخش و خدمت شایسته به دانشجویان، در سطح عالی باقی بمانیم.