عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان از غرفه شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی بازدید کرد

در اولین روز از برپایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲:

دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان از غرفه شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان در اولین روز از برپایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲ از غرفه پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور بازدید کرد.

در این بازدید که دکتر حسین جعفری معاون پژوهش و فناوری سازمان، دکتر ولدان سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور، دکتر جهانشاهی نائب رئیس کمیته نانو فناوری وزارت جهاد کشاورزی وی را همراهی می‌کردند، هر یک از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این غرفه ضمن معرفی زمینه فعالیت خود، آخرین دستاوردهای علمی خود را درمعرض نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری- فناوری تحت عنوان اینوتکس ۲۰۲۲ سه شنبه ۲۰ اردیبهشت جاری توسط دکتر سورنا ستاری معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در پارک علم و فناوری پردیس با حضور کارآفرینان و صاحب نظران مطرح حوزه علم و فناوری افتتاح شد و تا جمعه ۲۳ اردیبهشت جاری به کار خود ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش "اینوتکس" از بزرگترین رویدادهای نوآوری و فناوری در کشور است که  هر ساله ۴۰ هزار مخاطب از سراسر جهان به صورت حضوری و مجازی از آن بازدید می کنند.
توانمندسازى کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌هایشان، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌ بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى این رویداد است .