عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

درخشش عباس ابراهیم زاده در هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد

عباس ابراهیم‌زاده، دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشکده فنی و حرفه‌ای امام محمد باقر(ع) ساری در هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر (مازندران) خوش درخشید و مدال طلای مسابقات را بر گردن آویخت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر سیدیوسف هاشمی جیردهی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران با تبریک کسب این عنوان توسط دانشجوی پر آتیه دانشگاه بیان داشت: هفدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت، پس از حدود سه سال و نیم وقفه ناشی از شیوع کرونا، در بهشهر با حضور یک‌صد آزادکار برتر رده سنی جوانان کشور و سه تیم ارمنستان، تاجیکستان و گرجستان برگزار شد .

وی افزود: مسابقات دوروزه هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر در دو نوبت صبح و عصر در سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار شد و نفرات برتر وزن‌های مختلف معرفی شدند . در پایان این مسابقات تیم ایران با ۲۵۰ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های ارمنستان و تاجیکستان دوم و سوم شدند.

هاشمی ضمن ارج نهادن به همت والای دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: در وزن ۶۵ کیلوگرم عباس ابراهیم‌زاده، دانشجوی پرتلاش دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران مدال طلا را کسب کرد. ابراهیم‌زاده اهل ساری و دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری است. این مسابقات، جایگاه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان را دارد و دانشجوی مذکور به اردوی تیم ملی آزاد جوانان دعوت شد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران با آرزوی موفقیت روزافزون برای این دانشجوی ساعی گفت: کشور ما به انسان‌های جوان و نخبه نیاز وافری دارد و دانشجویان نیز با تلاش مضاعف و دوری از یاس و نا امیدی می‌توانند برای کشور، منشا خدمات ارزنده‌ای باشند و افتخارات بزرگ علمی، فرهنگی و ورزشی را کسب نمایند.