عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مدیر جدید پژوهش و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد

این آئین با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار و از زحمات دکتر بهروز نعیمی مدیر سابق پژوهش و ارزیابی تحقیقات و دکتر بهرام احمدی سرپرست سابق کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی این معاونت تقدیر شد.
در این آئین دکتر مریم مرزبان به‌عنوان مدیر جدید پژوهش و ارزیابی تحقیقات و دکتر سودابه پور فداکار سرپرست جدید کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی این معاونت معرفی شدند.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آئین اظهار داشت: مدیریت پژوهش در مواجهه با چالش‌های فراوانی که در این حوزه وجود دارد، کاری بسیار دشوار و پرمسئولیت است، که از تلاش‌های دکتر نعیمی در مدیریت این چالش‌ها در طول مدت مدیریتشان قدردانی می‌کنم.
دکتر اکرم فرهادی بیان کرد: دکتر مریم مرزبان از شخصیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه هستند که انتظار می‌رود تا در کنار تیم کاری خود در این مدیریت برای ارتقا حوزه پژوهش و برون‌رفت از چالش‌های پیش رو تلاش وافری به عمل آورد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: ان‌شاءالله در کنار تیم جدید و تازه‌نفس مدیریتی در این معاونت با برنامه‌های راهبردی و عملیاتی مناسب، برای رشد همه‌جانبه خدمات‌رسانی به عزیزان هیئت‌علمی و دانشجویان اقدام خواهد شد.
در این آیین مدیران و پرسنل معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند.
انتهای پیام / ا.ص ۲۰۳۰