عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

در منزل استاد ...

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و استاد ،عصر امروز یکشنبه دکتر محمدی سرپرست دانشگاه به همراه دکتر وزیری معاون آموزشی با استاد دکتر خرازی استاد پیشکسوت و بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در منزل ایشان دیدار کردند.
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه در این دیدار گفت: استاد خرازی از اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ازافتخارات ما هستند که بسیاری از پزشکان و متخصصان کنونی استان از شاگردان این استاد گرانقدر می باشند.
وی اظهار داشت : امروز برای تبریک هفته گرامیداشت مقام استاد خدمت استاد خرازی رسیدیم و امیدواریم ایشان و همه اساتید بازنشسته‌ دانشگاه همواره سلامت و تندرست باشند.
دکتر محمدی گفت: خوشبختانه هنوز هم در دانشگاه نام و ذکر تلاش های این استاد به نیکی در میان همکاران وجود دارد و از احترام ویژه ای در جامعه دانشگاهی برخوردار هستند.
همچنین دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه نیز عنوان کرد: حضور اساتید گرانقدری چون استاد خرازی در کرمانشاه مایه مباهات است ، چرا که در قامت یک استاد گرانقدر به جامعه علمی خدمت کردند.
وی اظهار داشت: برای هرکدام از ما در هر جایگاه و موقعیتی که باشیم مسئولیت پذیری بسیار با اهمیت است ، اساتیدی چون دکتر خرازی این خصوصیات خوب اخلاقی را به دانشجویانشان منتقل کرده اند .
دکتر وزیری گفت: ایشان نمونه یک استاد دلسوز و منظم هستند که در شرایط سخت شکل گیری دانشگاه، خدمات ارزشمندی را به انجام رساندند و باید برای همه ما الگو باشند.
در این نشست دکتر خرازی به شرح تاریخچه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پرداخت و لزوم وجود اخلاص ، سختکوشی ، نظم و تلاش در ابعاد مختلف را برای یک استاد دانشگاه ضروری دانست و از ابتکار تیم مدیریتی دانشگاه در بزرگداشت پیشکسوتان تقدیر نمود.