عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

آغاز مرحله داوری پنجمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه جامع علمی کاربردی

آغاز مرحله داوری پنجمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه جامع علمی کاربردی
آثار پنجمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه جامع علمی کاربردی به مرحله داوری رسید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: فرآیند پنجمین دوره جشنواره درون دانشگاهی رویش این دانشگاه از دی ماه سال گذشته به میزبانی واحد استانی زنجان آغاز و تعداد ۱۸۷۳ اثر از ۳۲ واحد استانی دریافت شد ، پس از بررسی اولیه، آثار جهت داوری به هیات داوران منتخب ارسال شده است.
وی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی آثار دریافتی نسبت به سال گذشته بیان کرد: در این دوره از جشنواره، ۶۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی و سایر صاحبنظران در زمینه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی، آثار را تا ۲۰ اردیبهشت ماه سالجاری داوری خواهند کرد و  هر اثر حداقل توسط دو داور مورد بررسی و داوری قرار می گیرد.
دکتر عباسی در ادامه اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری دانشگاه جامع علمی کاربردی، یکی از مهمترین عرصه ها برای فعالیتهای فوق برنامه دانشجویی است لذا جشنواره درون دانشگاهی رویش نیز بستر مناسبی برای ارائه دستاوردهای آنها می باشد. وی دز خاتمه گفت : زمان مراسم افتتاحیه، برگزاری نمایشگاه و اختتامیه جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه متعاقبا اعلام می شود.