برگزاری نشست هم اندیشی معاون غذاودارو دانشگاه و مدیر کل استاندارد
دکتر عباس اخگری، معاون غذاودارو دانشگاه ضمن اشاره به همکاری های دو جانبه معاونت غذاودارو و اداره کل استاندارد طی سال های متمادی،اهداف برگزاری این نشست را اجرای فرامین مقام معظم رهبری با توجه یه شعار سال جاری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخل؛ کاهش هزینه های غیرضروری تولید؛ رفع موازی کاری ها؛ افزایش همکاری های بین سازمانی به منظور ارتقا ایمنی،سلامت و کیفیت فراورده های خوراکی،اشامیدنی،ارایشی،بهداشتی،تجهیزات و ملزومات پزشکی؛ تسهیل در روند ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعه کنندگان؛ هماهنگی در اجرا تفاهم نامه ها،بخشنامه ها،دستورالعمل ها و ... عنوان کرد.
شایان ذکر است: به منظور اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه مذکور،مقرر گردید کارگروه مشترکی با حضور کارشناسان معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اداره کل استاندارد خراسان رضوی تشکیل گردد.
{jcomments on}