عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بررسی فرآیند تامین و ثبت دارو و تجهیزات در بیمارستان های استان بوشهر/ گزارش تصویری

دکتر احمد یزدان پناه در حاشیه این نشست گفت: روسای محترم بیمارستان ها بایستی، بسترسازی مناسب برای تامین و ثبت دقیق دارو و تجهیزات پزشکی در دستور کار خود قرار داده و با جدیت پیگیری نمایند.
دکتر یزدان پناه با اشاره به ثبت دقیق ورود و خروج داروها و تجهیزات در سامانه HIS افزود: آموزش داروسازان مستقر در بیمارستان ها،ثبت دقیق کد اصالت دارو و تجهیزات، حذف ذخیره های دارویی بجز داروهای اورژانسی و تجویز منطقی دارو از جمله مواردی است که نیازمند برنامه اصولی و اجرای صحیح در مراکز درمانی استان بوشهر است.
وی با تاکید تدوین و اجرای برنامه جامع درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیشگیری از اعمال کسورات بیمه ای برای مراکز درمانی استان است، خاطرنشان کرد: بدون شک رفع مشکلات موجود، بایستی در برنامه جامع دیده شود تا بتوانیم به اهداف ارتقاء کیفیت خدمات درمانی ، دسترسی عادلانه ، افزایش پاسخ گویی و و مشارکت مالی عادلانه نائل شویم.
نشست مشترک معاونین درمان و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باهدف ساماندهی دارو و تجهیزات و کاهش بدهی های مربوطه در روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه سال جاری در سالن ابن سینای این دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام/ ش.م ۲۰۶۰